De Wedstrijdvisser

De WedstrijdvisserGrau de satisfação: 4.7/5
81 votos, 1428 avaliações

Grau de satisfaçãoGrau de satisfaçãoGrau de satisfaçãoGrau de satisfaçãoGrau de satisfação

De Wedstrijdvisser
StatusAbrir: Clientes podem ver e comprar produtos.
Idioma, MoedaFrancês, Holandês, Euro

Avaliações

1428 avaliações Foram encontrados

M. René PORTAEL24 Junho 2020

Grau de satisfaçãoGrau de satisfaçãoGrau de satisfaçãoGrau de satisfaçãoGrau de satisfação

Bonjour. Je suis entièrement satisfait de ma commande. Habitant à Bxl c'est bien plus facile. J'ai acheter entre autre #Clear explosion# et n'ai pas reçu une explication comment l'utiliser. Pourriez vous m'aide ? D'avance merci

M. LOURDAUX ERIC24 Junho 2020

commande pas encore reçue...

Dhr. Domenico Capasso24 Junho 2020

Beste heb tot heden nog niets van mijn bestelling gekregen. Is er soms iets misgegaan. Vriendelijke groeten Domenico.

M. Philippe Wodling24 Junho 2020

Rapide, efficace ,très bonne amorce maison .

Dhr. Steven Buggenhout24 Junho 2020

supersnel service top kwaliteit .zoals gewoonlijk perfecte uitleg

Dhr. Steven Buggenhout24 Junho 2020

Top Service en Perfecte kwaliteit . Erg tevreden vriendelijke mensen en super bediening .

M. Thierry Chantrain22 Junho 2020

Parfait comme d'habitude

Dhr. Guido Maes21 Junho 2020

Snelle en perfecte levering, zoals de vorige keren.

Dhr. Ludo Peeters20 Junho 2020

Perfecte tijdige aflevering, gewoon top

Dhr. Bruno Boghe20 Junho 2020

Zeer tevreden bestelling werd zeer snel geleverd en perfect ingepakt , ik raad deze zaak aan aan iedere vis fanaat !

Dhr. Georges Bosmans20 Junho 2020

Beste ,

over het product een 4 ster , maar de levering is een echte ramp GLS is super slecht komen niet ééns aanbellen zelf de tweede keer ook niet duurt dagen om te leveren beter iemand anders nemen

Dhr. Joop Henrix20 Junho 2020

Goede wijn behoeft geen krans

Dhr. Frank Smit17 Junho 2020

Supersnelle leveren, top shop

Dhr. francky decruw17 Junho 2020

Zondag besteld... dinsdagmiddag geleverd... super

M. steven surahy16 Junho 2020

Bonjour je n ai toujour pas recu mon colis s auriez vous ou il ce trouve svp je devait le recevoir vendredi et toujour rien...merci a vous

M. Sylvain Leblanc16 Junho 2020

Merci beaucoup pour le bonus, parfait ! :-)
Plus qu'à acheté des oeufs frais et se mettre au travail !

Dhr. Herman Van De Velde14 Junho 2020

Bestelling nog niet aangekomen ?

M. Thierry Chantrain14 Junho 2020

Super service. Merci à tous

M. Daniel Josis13 Junho 2020

Bonjour,
Très satisfait de ma commande
J avais oublié le numéro de maison on na téléphoné.
A recommandé
Merci

Dhr. Jos Temmerman13 Junho 2020

Alweer top en snel geleverd,en de colmic stripper voor het pulla systeem netjes in de bestelde powerkit geplaatst,iets waar ze in sommige andere winkels nog eens 6,5 euro extra durven vragen. Bedankt en tot de volgende.

Dhr. Henk Lamers11 Junho 2020

M. Loris Ferrucci11 Junho 2020

Super comme toujours , livraison rapide et produit de qualité. Merci

Dhr. André Seeder10 Junho 2020

alles zoals het hoort snelle vlotte uitvoerig

M. Gilbert Phulpin9 Junho 2020

En ce qui vous concerne rien a dire mais à ce jour je ne suis toujours pas en possession de ma commande

Diretório Webshop

Categorias

Este site não utiliza cookies de rastreamento nem vende dados pessoais.Condições de vendaPolítica de Privacidade 2009 ‑ 2025 EasyWebshop