De Wedstrijdvisser

De WedstrijdvisserGrau de satisfação: 4.7/5
81 votos, 1428 avaliações

Grau de satisfaçãoGrau de satisfaçãoGrau de satisfaçãoGrau de satisfaçãoGrau de satisfação

De Wedstrijdvisser
StatusAbrir: Clientes podem ver e comprar produtos.
Idioma, MoedaFrancês, Holandês, Euro

Avaliações

1428 avaliações Foram encontrados

Dhr. CHRIS droogenbroodt14 Julho 2020

wanneer wordt dat geleverd aub,alvast bedankt

Dhr. Marc CEULEMANS14 Julho 2020

Grau de satisfaçãoGrau de satisfaçãoGrau de satisfaçãoGrau de satisfaçãoGrau de satisfação

Zeer tevreden. Goede producten aan goede prijs.
Een winkelier met kennis van zaken.

Dhr. Harrie Vullings14 Julho 2020

Zeer snelle levering en de spullen zijn van Zeer goede kwaliteit.

Dhr. Ludo Peeters13 Julho 2020

Super producten aan een eerlijke prijs en geweldige service
Snelle levering en correct

Dhr. marc hesters13 Julho 2020

bestelling nog niet ontvangen wel een bericht dat het zou geleverd zijn , maar niet van de transporteur !

Dhr. jean VANHENDEN12 Julho 2020

5 gele in plaats van rode pennen maar snelle levering

Dhr. Marc Hacour11 Julho 2020

Top . Zeer tevreden !

Dhr. Antoine De Bruycker10 Julho 2020

Perfecte levering

M. Didier Pétré9 Julho 2020

Bonjour
Le délai fut respecté très bien
par contre dans ma commande j'ai demandé canal ancienne et j'ai reçu canal 2020 !!

Dhr. dirk vercauteren8 Julho 2020

Beste,
Wanneer mag ik deze bestelling verwachten?
Mvg

M. julien Malahieude7 Julho 2020

Commande reçue avec envoi rapide très bien emballé .

M. David Bernard5 Julho 2020

Envoie soignée,bien protégé, prix compétitif. Très satisfait. A recommander.

M. David Delbrassinne4 Julho 2020

Perfekt

M. mariano alvarez4 Julho 2020

bon produit et livraison rapide tres satisfait

Dhr. Dirk Franssens3 Julho 2020

Zeer tevreden.

Dhr. Pierre Snoeck2 Julho 2020

Zoals steeds op het afgesproken tijdstip afgeleverd. TOP

M. DOMINIQUE PARDINI30 Junho 2020

bonjour je voudrais savoir en combien de brins sont les cannes Free Spirit HI-'S' Power Feeder Distance en 12 et 13 pieds
cordialement

M. Verschaeren Alain29 Junho 2020

Bonjour , j'ai passé 2 commandes en moins d'une semaine , livraisons parfaites , 1 produit non disponible et remboursement immédiat , vraiment du très professionnel - il est clair que je passerai encore des commandes à Mr Salomez

Dhr. William Van Erdeghem28 Junho 2020

Tot 2 keer toe bestelde ik verschillende items die achteraf uitverkocht bleken. Dit zou niet mogen. Ik heb wel onmiddellijk mijn geld teruggekregen.

Dhr. Jurgen Steenkiste27 Junho 2020

Snelle, goed verpakte levering. Nu de producten nog uittesten �

M. Pascal Pelat27 Junho 2020

Très bien merci livré rapidement.
Dommage qui n a pas les kits la ne soit pas disponible

Dhr. Dirk Verstraeten25 Junho 2020

Goede levering maar wel 4 tot5 dagen onderweg

M. Aurelien Caron25 Junho 2020

Bonjour je n'est pas eu le colis personne ne me répond j'ai envoyé un e-mail merci de me Contacter à l'adresse suivante k-wet60@hotmail.fr

Dhr. fernand callebaut24 Junho 2020

perfecte bestelling.redelijk grote kempzaad,kiemt zeer goed!,maar toch jammer dat er klein voerzaad tussen zit,ziften is de boodschap

Diretório Webshop

Categorias

Este site não utiliza cookies de rastreamento nem vende dados pessoais.Condições de vendaPolítica de Privacidade 2009 ‑ 2025 EasyWebshop